.

Süper yeni msn nickleri

Küçük yaLanların ortasında biz..
Büyümekten korkan yetişkinLeriz..


Kendini Cok zorLama en qüseL seyLer onLarı en az BekLedqnde oLur..


KeLimeLerLe anLatıLıCak kaDar baSit biRi deGiLim '!!


Varlık bir harftir, sen onun anlamısın....



||Bir mucize istiyosan gerçektende ihtiyacın olmalı||


··•» ·• × ßozαя мî §αήdîή αCïℓαя × ßεℓαÿα αŧℓαя Gįdεяįм × •· «•··


ßαηα уαяıηıη gєтιяє¢єğι кιşι ѕєη ∂єğιℓѕєη єğєя,уяη σℓмαѕıη вgη вαηα уєтєя...!!


Canıma TaK Eden NedenLerim Var..!



KaLBim TeK ßasınada Atar DesteK ünite İstemezz.!


İKimiz meqer Çokmuşuz ßu resme...!



kuzuLar ıcın aqLaYan kurTLarda wardır haYaTTa ...!!!


Burda ümitLer keLebekLer kadar Ya$arrr..

YoksuLLuk KorkusuyLa Ömrü Sérvét Peşindé Harcayanda Gördüm FakirLigin Özünü .. Çévirdim Yüzümü ( ! )



Cehennemde ya$adıqım ıCın
cennet haKKımdı...


özüR diLérim séni üzmék istémédim. én iyisi intihar édiyim dédim, éttim..!!


canim ßiLe emanetken, kayBedecek neyim oLaBiLirki ?


YeTer ki OnuR* suZ oLmaSn a$k...



||[5iah ßeaz ßiRr Hayat Ya$ı0rmM.!! ßendn r3nkLi ifaDeLr ßkLeme


ßény kayßédérsén ßi daa asLa ßuLamassin o ac qösLü kaLBiné raat ßatmasin


CoKK $erefsiz qöRdüm ama Hic Biri Senin Kadar ProfesyonaL DeqiLdi..!



2 çocuğum oLsa ..akLım saLıncakta saLLanır...büyümek istemiyoruM..anneM babaM yaşLanır..


aLdandım qörDüqüm masaLLara..

0 yorum: