.

ask acisi cekenlerin nickleri

aşk acısı mı çekiyorsunuz.
yoksa sevgiliniz sizi terk mi etti?
beni anlatacak sözler lazım diyorsanız.
buyrun size en güzel aşk acısı nickleri

*adım dert soyadım hasret beni arasan dertli olmayı beni sorarsan hasret çekmeyi ögrenirsin

*bir toprak kayması gibi kaydı sevgimiz depremler gibi bittik ikimiz ne yazıkki yürütemedik aşkı bitti evcilik oyunumuz..

*bezen hep gülmek istiyorum bazen hep aglamak bazen sadece sevilmek istiyorum ama bu zaman hiç gelmiyor.

*kanayan bin yaram var kanka ginede dinlermisin beni yoksa seni üzermiyim?

*hissediyorum seni içimin her acıdıgında ve ömrümün sonuna dek hissedecegim

*yapımcı benim,yönetmen benim,kurucu benim,sanatçı benim, ama satıcı değilim dostlarım ve dost bildiklerim

*sen gittin sen bana gitmek için gelmiştin ama ben seni hiç unutmadım .

*yeşil pencereden sana gül gönderiyorumm kokla ama soldurma yeşil pencereden sana kalbimi gönderiyorum sev ama kırma

*keşke göz yaşlarımı saklayan bir defter olsada senin için ne kadar agladımı görsen be kanka

*güvendim sana ama boşunaymış sevdim seni ama deymezmiş gördüm seni ama görmemliydim deger verdim ama deymezmiş.

*hırs yaptım kalbim kırıldı güvendim içim kıyıldı gördüm yürek dayanmadı sanırım arık ölüme gidiyorum

*herşey sahte gibi gelsede umudunu yitirsende benim gibi hep gül.

*adım..... soyadım... cezası:idam suçunu sevmek

*yanıldım alaım yanıldım hep böyle kalacak sandım

*yüregimdeki sevgini kalbimdeki şefkatin sınırı ve sırrı yok eminim ne yürek dayanır ayrı kalmaya ne de ben dayanırım çavreşamın

*ayrılmak koymadı bana bitanem ihanet çok koydu beee

*adını kalbime aşkla kazımıştım güzel bir duygu gerçek sanmıştım senin sevgine nasılda kanmışım seni sevdiğm için özür dilerim.


*soranlara unuttum diyorum adı neydi hatırlamıyorum ben artık sevmiyorum(YALAN)

0 yorum: