.

Etkileyici Msn Nickleri

*..Bu hiç kimsem oLmadığı için değiL,"Sen"oLmadığın için duyuLan bir yaLnızLık.Bu yaLnız oLmak değiL "sensiz" oLmak..

*İsT€R Ah €T...İster Kin Duy...KeNdiNe GöRe HaKLıSın..AdıMı KöTü An...SoNuMu €LinLe YaZ...SeNDe ßiR Gün AnLaRsıN..!!!

*Bir_Zamanlar_Herkez_Aynı_İken_Ben_Farklıydım_Şimd i_Herkez_Fark_Pesınde_Ben_İse_Aynı_İşte_Buda_Benim _Farkım_

*rüzgar ne kadar sert essede kayadan aLacağı sadece tozdur..!!!

*yokLuğunda özLemem gerekirken varLığında hasret ßıraktın

*HaksızLık kar$ısında susan diLsiz seytandır...!!!

*YaŞaNaN HeR RoL BiR EtKi YaRaTıR!!

*HaYaT YoLLaRDaN ÇiZiLMiŞ oLSa BiLe Bu YoLLaRDaN BiRiNi SeÇeCeKSiN! SeÇDiĞiN YoLDa öLüM oLSa BiLe SeLaM VeRiP GeÇeCeKSiN!!!

*Hayat asLa sahneLenemeyecek ßir oyunun sonsuz tekrarından ißarettir...

*______aLayına qider demedik mi_???cefaLarı çekmedik mi_???ah be kankaa bizde sewmedik miiiiiiiiiiiiiiiiiii?????:

*ßen seninLe toprağa giderim diyenLeri Çok gördüm ..ßen öyLe diyenleri toprağa hep yalnız Gömdüm..:

*.Gecici Heves DeğiL Hak €dene Nefes OLurum!

*Amaç Uğruna Kurulu ßir Hayat Yok Onun İçin Ne Kimseyi Kendime Örnek Alırım Nede Kimseye ßenzemeye Çalışırım!!

*Sen yaLanLarLa a$k satanLarın iLk adresi..ßen sattığın son a$kın ta kendisi

*Aşk ßenim damarLarımda doLaşan kimyasaL ßir etki!>>>ßen a$ık değiLim oğLum ßenimki sadece etkiye tepki<<< *Duymak nedir ßiLirmisin duymak ama anLatamamak cemßerini kıramamak keLimeLerin tam diLinin ucuna geLmişken söyLiyememek..!!! *bizi ESKİLER tanır YENİLER örnek alır,SORANLARA yalanız BİLENLERE kralız BİLMEYENLEREDE FALANNNNNNN FİLANNNNNNIIIIZZZZZ..... *ZuLmü aLkışLayamam,zâLimi asLa sevemem;GeLenin keyfi için geçmişe kaLkıp sövemem...!!! *HAYATINDAN TAMAMEN SİLEMEZ BENİ KİMSE, YA KALBİNDE VARSA YÜREĞİNDE YA DA BEDENİNDE MUTLAKA BİR İZİM KALIR GERİYE.. *ßekLedim dakiLaları qünLere,t€Lefon ßaşındaki nößetLerime s0run ßeni... *giden gitti kaLan sağLarLa gündeLik a$kLara dewam *EsenLer merkez kafasına göre herkes çatıLır ka$Lar kesiLir ßaşLar en güzeL aşkLar esenLerde ßaşLar..!!! *Laf Søkmaya kaLkma kapak øLursun! Uqra$ma etiket øLursun! yaw$ama köpek øLursun! insan øL ßeLki yanImda yer ßuLursun *içimde ßi a$k war her geçen gün ßayatLayan önceki günün izi ßiLe kaLmayan...!!! *Gittim! Şimdi ßİr Mevsim Değil, ßir Hayat Girdi Aramıza, Ne Sen Döneßilirsin Artık Geriye, Nede ßen Kapıyı Açaßilirim Sana.. *...Aynalarla avunma , göstermezler içini.. Hiç çekinme tanı kendini..' *a$klma b!r céza vér kalb!m sén! sévmés!n,sén!n yalan a$klna Allah muhtac étmés!n...!: *ne kimseye ait nede kimseye sahißim tek geLdim tek giderim...!!!! *HaYaTıN HeR SaNiYeSiNi YaSaRıM, SaNKi YaRıNa HiÇ uYaNMaYaCaK GiBi, BeLLi BeLiRSiZ BiR ÇıĞLıK GiBi , BeN GiBi...!! *ßeyinLerde iLtihapLaşmış intihar düşüncesi..!!!! *ßu garip huyLar senden yadigarr *ßu oyunu ßen ßaşLattım ßen ßitiririm işine geLmiyorsa game ower güzeLim *Ses Etmesemde Öfkem Saklı Son Bakışımda Bir Tokat Atıp Gitmek Vardı Ama Alıcağın Olsun..Oda Değmez Sanaa... *ßeni görüp sınama.. sadece göreßiLdiğin kadarım ..Hayat ßir kumarsa zarLarı ßen atarım...!!! *ßu sevda ßitmez hasret ßitmez isteyene gider hiç farketmez *DetayLar aynadır farkı yansıtır..kaLitemizden susuyoruzz *Ne Kadar BiLirSen biL SöyLedikLerin KarSıdakinin anLadıgı Kadardır .. *yaşamak zor geLiosa ßu ßedene ya$amak için haLa atan kaLßimin ßen a.q:d *Yok artık kaLßÎmdé né aşk né $évgÎ Î$témém artık gÎt Î$témém $énÎ na$ıL oL$a hérşéy yaLan.(ßéndé yaLandım) *yağmurlu sokaklarda hayatmı arıorum *€Lden düşme sevdaLar değiL ßenim istediğim ya yüreğinin sahißi oLmaLıyım yada hiçßirşeyin..!!! *İşini Şansa ßırakmak İstiyorsan ßir Zarda Sen At Zarlar ßenim Elimde Oyunu ßen Kurarım Sıkılırsam Senden Oyunu ßen ßozarım!! *canım sıkkın ßu araLar .. kendi dünyamın çaresizLiği içerisinde daLıp gidiyorum..ßir yerLerde ışık war;görüyorum ama dokunamıyorum *taßiri caiz değiL,numunem yoq sende kaLsın asLım..!!! *kalbime gömerim o zaman unutupda silerim o zaman alt tarafı aşk buda işte vazgeçilmezmisin amann *qönüL kims€siz yapamaz s€veßiLeceqi ßir dost arar,ta$ın kaLßi y0ktur ama Onu ßiLe y0sun Sarar... *Hakkımda Dedikodu Yapıp ßoş KonuşanLar Devam Edin RekLamın İyisi Kötüsü OLmaz!! *___:::: --ßéN AdI YaLaNa KaRıŞıP AsLıNDa DoĞrU oLaNLaRDaNıM_!! :::____ *Hakedeni hayatıma sokarım haketmeyenin hayatınaa sokarım *Dalgalar Kumsallarda Mutluluk Masallarda Eridi ßitti Ömrüm $u Yalnız Masalarda...!!!: *ßazn uzn cümlelern noktasdr a$k seßepsz akan yaşlarn şahidi kimi zamn zarafetidr güzelliğn kimi zamnda kalbn akla ihaneti!!! *SoytarıLar KraL OLmuş Kahpeler SuLtan.. Dost ßiLdiğimiz Herkes YaLan OLmuş YALANNN!!!! *Terkedilmişleri, aşkları sevdaları,dostlukları... aramaya kalkarsan, ancak mezar taşlarında bulursun.... *Gidene dur demek acizlere, kalana git demek şerefsizlere, hakedene yol vermek de bize yakışır... *ßeni çeken çeker çekmeyen çeker gider...kopacaksa kopsun ßitecekse ßitsin ßeni sevmeyen warsa ...tir(YASAK KELİME) oLup gitsin *·$1·#§abrım §eLametimse intikamım feLaketindir...!!! *Seni seninle yaşamak istiyorum, tek başıma değil!!! *seveni severler sevmeyen *düşman kelimesinin anlamını dost sıfatı tasıyanlardan örendm *Çalmak fiilinin gelecek zamanla çekimi nedir??(hapse girmek) *ßeKLeMeK ßoŞ YeRe uMuT YoK aRTıK SeWDiM uMuTSuZCa BeN YaZıK..!!

0 yorum: