.

Kurtlar Vadisi Nickleri

Kim için ne için olursa olsun, namusunu peşkeş çeken bir kadına sadece acırım, dokunmam bile. Polat

Memati : Eee halo dayı. Gittin geldin. Ne var ne yok öbür tarafta ? Halo: …diyorlar ki “azrail’i anladik da bu memati kim”?

Kurda sormuşlar boynun neden kalın diye, kurt cevap vermiş; “Kafamın kalın olmasından iyidir”. Memati

3 çeşit ahmak vardır: 1. yalnız yola çıkan 2. yokuş çıkarken sigara içen 3. kaynanasının yanına ev kuran.

Benim gözlerime bak, bende suç işlemekten korkacak göz var mı ? Memati

Kurt ne zaman pusudan korkmuş da biz de korkalım. Polat


Yaralı da olsa, kurt cakal değildir. Laz Ziya

İnsaf kalmamış beni ademde, anamı ağlattılar acıbademde. İplikçi

Bu alemde geceleri mahkum olan, gündüzleri hakim olamaz. Laz Ziya

Ankara zaman kaybetmek için, İstanbul zaman kazanmak için iyidir.

Canımızı sıkanın canına karışmam. Çakır

İç organlarını döker kokoreç yaparım.

Bu güllünün burnuna su deymiş, zap suyunu sen zapdeyle yarabbim. Seyfo Dayı

Geçmem muhannet köprüsünden su aparsa beni, yatmam çakal yuvasında aslanlar yese beni. Hüsrev Ağa

Ben yalnız gezerim, yalnız yaşarım, yalnız ölürüm.

Bu ülkede satranç oynamasını bilen yok Arslan amca. İlerisini dü$ünen yok. Bu ülke zar atarak ilerliyor. Deli Hikmet

Ben siyasi parti lideri değilim, diplomat ya da asker de değilim. Ben Türküm. Şimdi kes sesini ve tak şunu. Polat

Sokak kavgasını bile sokağın başını tutan taraf kazanır. Testere Necmi

0 yorum: