.

Msn Sevgi Aşk Romantik Nickleri

* Gozlerinin Daldigi Yerde Ben Varim,Cunku O An Ben Seni Dusunuyorum Seni cok Seviyorum Bebisim
* Bütün mevsimleri bir günde, bütün yılları bir mevsimde yaşamaya razıyım seninle Bir tutam sevinç, bir tutam umut ve bir tutam mutluluk gönderiyorum sana.
* Hep kalanlara gidenleri kattım! Bir gün yerine geçemediler. O kalanlara gidenleri kattım yine bir tane sen edemediler. Zor geldi ayrılık alışamadım.
* demedim mi bu hasret bitirir seni.ay dolanir gider,yalniz kalirsin.hergün yeni bastan dagilir,ufalirsin.demedim mi yüregim böyle sevme diye!
* diyorsun bana yaren sis yasa . yasarmi bu beden ruhu olmasa..¿
* Dostluk,güzellik ve sevgi kavramlarimin sözlük anlamlarini degstirmek mümkün olsaydi ben senin isminle degistirmek isterdim
* Yeşile inat ağaç hala yeşermekte, Geceye inat gün hala ağarmakta, Ben ise sana inat seni hala sevmekteyim İnat bu ya seni hep seveceğim
* diyorsun bana yaren sis yasa . yasarmi bu beden ruhu olmasa..?
* dostlar varmıs farklı sehirlerde,birbirlerini ozlediklerinde ruzgara fısıldarlarmıs dostluklarını.dısarı cık sevgilim,ruzgar esmekte.
* Sorumsuzluk ve Sorunsuzluk biryana,iyi ve kötü yaşanırmış yanyana derdim var anlatamam insanlara İNANILMAZ OLANA İNAN
* Ne dünden daha az Ne yarından daha çok Seni bugünde, Dün olduğu gibi Yarın olacağı gibi Çoooooooooooooooook seviyorum.
* Yağmur, mutluluğuma gölge düşürmek için yağıyorsun aldırmıyorum. Niyetin beni ıslatmaksa ben zaten ağlıyorum..
* Aşk dudaklarda kahkaha değil, gözlerdeki yaştır. Maksat sevgi uğrunda ölmek değil, uğrunda ölecek sevgili bulmaktır
* Hani gözler vardır sözleri anlatır, hani sözler vardır gözleri anlatır, bir de aşk vardır seni anlatır
* Sen çölde bir çiçek olsaydın, seni kaybetmemek için göz yaşlarımla beslerdim
* Avucun arasına bir yürek bıraktım ister bir kenara kaldırıp atarsın ister kendi yüreğinin üstüne koyar her zaman seninle olacağını hatırlarsın.
* eger hayat birgun bize oyun oynayip seni benden baskasinin kollarinda atarsa seni dansa kaldiricak ilk muzik cenaze marsim olsun
* elimde denizde buldugum bir midye var denizden o kadar uzakki tipki seninle benim gibi.ama arada tek fark var o denize sen bana aitsin
* göz damlalarınin yanaklarina çizdigi islak patikalari seyret seyretki yalnizligin acisini anlayasin
* Zannetme ki gözlerim sana baktıkça bıkacak. Ölsem ruhum daima seninle kalacak. Kapanırsa gözlerim hayata, İnan ki son sözüm SENİ SEVİYORUM olacak
* Yanlızlık gecelerin, ümit bekleyenlerin, Hayal çaresizlerin, yağmur sokakları Tebessüm dudakların, hüzün ellerin, Sen ise sadece benimsin B İ R T A N E M !!

0 yorum: