.

en komik msn nickleri

Ilk seferde kazamazsan, suçu amirlerine at, ikinci seferde kazamazsan hile yap, üçüncü seferde kazanamazsan vazgeç, salakligin alemi yok.

Sen hic sahanda yumurta yedin mi? Evet.
.Peki deplasmanda yedin mi?

Sayin abone... Aradiginiz istikamete dogru bütün hatlar doludur. Lütfen baska istikamete dogru telefon ediniz

Kendini mutlu hissediyorsan, bir yerde yine bir salaklik yaptin ve farkinda degilsin demektir

Yasamaya ayri, yürütmeye ayri zaman mi ? Ben darbe kullaniyorum. Yikiyorum. Çikiyorum
Çocugun biri birgün kafasini islatmadan sampuanlamaya baslamis. Annesi de: -Olum hiç saç islatilmadan sampuanlanir mi? deyince çocuk: Ama anne bu sampuanda "kuru saçlar için" yaziyor!!!
Size yapilmasini istemediginiz bir seyi baskasina yapin. Çok zevkli oluyor...
Abi beni niye anlamiyon. Sende idrak yollari enfeksiyonu mu var?

Ayda 200 milyon kazanmak ister misiniz?... O zaman aya gidin.
Eger dünya delikanli olsaydi yuvarlak olmazdi
Yasamaya ayri, yürütmeye ayri zaman mi ? Ben darbe kullaniyorum. Yikiyorum. Çikiyorum
Selam, ben Aydan Sener - Hadi yaa... Ben de Dünyadan Neil Armstrong
Bu tüp bebek hatali; Hep gaz kaçiriyor.

0 yorum: