.

Sagopa Kajmer Ceza Rap Nickleri

Bir nefes hayat verin bu adama yokki hiç gücüm.



Arabam yok ama sesimi kesmeyi bosuna esmeyin dönmesemde rapten vazgecmeyin.



Nankör bir araya gelmiş çekip gitmiş şeref Esefle kınama görevindeki yalakalıkla mükellef


Acimasizca geçip giden zamandan geriye kalan sadece yanlizliklarimiz
Dudaklarim Kilitli, Hosçakal Bugün, Sen De Yolcusun
Herkes işini bilir kişi maksat takdir dünyalı dostum yo yo yo
Namussuzluk dünyasında kabus nüfusu artmakta,saklan!...
Gelsin hayat bildiği gibi gelsin, işimiz bu yaşamak,
Kadıköy style,Üsküdar evim.Gerçek söz bu rap lerde derin
Seks güzel ama rap daha da bi' hoştur
Koca hestiy aya bedenem (bedenim acaba nerelerdesin?)
Tek Başınayım Dünyada. Hiç Kadarım, Adımlarım Kadar Yaşadım (Yeah)
computer messenger bag, nick lachey ringtone, messenger download, nick name, nick,smiley
Geçmişi gölgeye teslim ettim ve şimdi gölgeler takibimde,ardımda bir yığın manzara.
Ameleydim eskiden şafak sökerdi her gün işe giderken
Saçlarimda Sakli Kar Beyaz Ve Gözlerimde Hep Telas. Panik, Silik Resimler Ortasinda Bir Küçük Çocuktum

0 yorum: