.

Şarkı sözleri msn nickleri

Benden Dünya Bankası Borç istedi az önce..

Ağlasam sızlasam kime ne fayda . elbet bir gün pişman olup dönsen ne fayda

Lanet Olsun aşkına ben seni sevdim

Benimle çıkarmısın benimle gezermisin de hadi hemen de : Sana kim hayır derki O bakışlar oldukça yar

Lokum gibi tatlımı tatlı o dudaklar ballı ballı alışkanlık yaptı bende bir dokundu canım yandı.

Başın öne eğilmesin aldırma gönül aldırma

karagözlüm şirin sözlüm atma beni el eline , dayanamam inanamam senden baska birine

Benim şarkın ellerin benim türküm gözlerin benim tek varlığımsın bilmesende

Satmışım bu dünyanın anasını babasıını kız kardeşini filan falan :)

Bildiğin bütün duaları oku yinede peşindedir bu korku , Tanrım gösterecek adaletini bundan sonra sana yok rahat uyku

Bilmiyorum susup azmetsemmi yada bunu hazmetsemmi ilk ihanetin değilki bana , yoksa yoksaaa seni mahvetsemmi.

Bu şarkı bizim olsun aşkıma sonsuz olsun gönlümün pınarında adım ceylanım olsun.

Yandı yürek ateş koru yanmam artık diri diri kapanıyor aşk defteri gelmezsen gelme

bir gelin ağlıyo hıçkırık dolu garibin bir derdi var belli belli.

Beni ne doktorlar ne mühendisler istedi ama şimdi çöpcü karısıyık.

Pastene diye gittiğim yerler ya yıldız parkı ya beykoz korusu.

0 yorum: