.

Fantezi nickler

Yarimi ellere gelin etmişler..

Sensizde yaşamayı öğrettin bana..

Garibin biriysem sevemezmiyim..

Sessizce ağlarım geçe olunca..

Sevgilim ağlattı, dostum aldattı..

Damarımdasın sen, her an kanımda..


Dün gece resmini öptümde yattım..

Ben sensiz nefes alamam, inan buralarda hiç duramam..

Seninle dost kalalım, arkadaşımın aşkısın..

Gözler kalbin aynasıdır, yalan nedir bilmez onlar..

Gözyaşımla yazdım sözlerini, kalbimden kopardım namelerini..

Ondan bir mutluluk alacağım var..

Ayağıma prangalar taktılar, gözlerimi dağladılar yaktılar..

Herşey yalan olup gitti bir günde..

Sen benim aşkımı oyun mu sandın?, şarkılarda kaldın mazide kaldın..

Olmaz olsun, böyle sevgi olmaz olsun kahrolsun..

Aşkını kalbimde taşımıyorum, verdiğin resmini saklamıyorum..

Hadi git, gözlerime baka baka git ..

Seni unutmaya ömrüm yeter mi, dön desem tersine dünya döner mi ..

0 yorum: